Peremajaan rumah dengan laser

sebelum dan selepas peremajaan muka laser

Adakah mungkin untuk melakukan peremajaan muka laser di rumah?

Teknologi peremajaan laser memasuki kehidupan kita baru-baru ini, tetapi telah memenangi kedudukan prosedur pemulihan kulit yang paling moden dan berkesan. Mereka bagus untuk semua orang kecuali untuk satu perkara - kos yang agak tinggi. Walau bagaimanapun, pasaran kosmetologi telah bertindak balas terhadap fakta ini dengan caranya sendiri dan secara konsisten mula menawarkan peranti untuk peremajaan laser di rumah. Bagaimana anda boleh membantu kami?

Apakah perbezaan antara laser rumah dan pemasangan profesional?

Peralatan promosi untuk peremajaan rumah mendakwa bahawa ini adalah pengganti lengkap untuk prosedur salon. Kebenaran di sini hanyalah peratusan kecil. Apakah perbezaan antara peralatan rumah dan profesional?

  1. Peranti untuk kegunaan rumah lebih padat atau tidak mempunyai prestasi yang sama seperti yang profesional.
  2. Perkakas rumah tidak berfungsi dengan baik dan tidak mempunyai banyak variasi dalam mod operasi. Sehubungan itu, sukar untuk memilih kuasa sinaran sedemikian yang akan bekerja paling berkesan pada kulit anda.
  3. Atas sebab ini, peranti peremajaan laser di rumah tidak dapat menyelesaikan masalah kulit yang kompleks dengan berkesan seperti masalah profesional.

Ringkasnya, peranti sedemikian direka untuk melengkapkan penjagaan di rumah dalam gabungan kaedah yang kami gunakan untuk meremajakan kulit.

Apakah hasil peremajaan laser di rumah?

Penggunaan peranti laser untuk kegunaan rumah hanya boleh membawa kepada dua keputusan yang sangat bertentangan:

  1. Anda mendapat sedikit kesan peremajaan, hampir tidak setanding dengan hasil rawatan salon profesional;
  2. Anda memilih mod yang salah dan satu minit sudah cukup untuk membakar muka anda.

Lebih-lebih lagi, sebilangan kecil daripada kita dengan teliti dan tanpa gangguan menjalankan prosedur di rumah dengan mematuhi sepenuhnya teknologi dan tanpa melanggar piawaian kebersihan dan kebersihan. Dan menggunakan peranti "dari semasa ke semasa" tidak memberikan hasil yang positif sama sekali.

Berapa banyak wang yang anda akan belanjakan untuk peremajaan laser di rumah?

Hujah utama pengeluar peranti untuk peremajaan laser di rumah adalah untuk menjimatkan wang. Akibatnya, ramai wanita tidak sabar-sabar membeli peranti ini dan tunduk kepada godaan untuk "bayar sekali, guna seumur hidup".

Apakah yang didiamkan oleh pengeluar?

Harga purata laser sedemikian agak tinggi. Adakah anda sanggup membelanjakan wang yang banyak untuk "penjagaan tambahan" di rumah?

Laser isi rumah, seperti mana-mana perkakas rumah lain, mempunyai tarikh luput. Mereka haus dan rosak lebih cepat daripada yang anda fikirkan. Dan jika anda membeli laser "murah" itu - Allah melarang ia akan cukup untuk beberapa sesi.

Lampu dalam peranti mesti diganti dengan kerap! Dan mereka, ternyata, tidak murah sama sekali.

Oleh itu, untuk peranti ini, anda membayar kos prosedur peremajaan laser salon yang hanya perlu dilakukan setiap lima tahun. Dan di manakah faedah anda?

Adakah rawatan laser boleh dilakukan di rumah?

Pada dasarnya, ini adalah garis bawah. Anda boleh dengan mudah melakukan peremajaan laser sendiri di rumah hanya dalam tiga kes:

  1. Anda seorang pakar kosmetologi yang mengamalkan dan anda mahir dalam teknologi laser sambil berpeluang untuk menghormati keadaan kebersihan dan kebersihan yang diperlukan.
  2. Anda seorang yang terlatih dari segi perubatan yang ingin bereksperimen pada diri sendiri dan menyedari sepenuhnya tindakan anda.
  3. Anda mempunyai dana tambahan untuk dibelanjakan untuk "satu perkara lagi di rumah anda".

Kalau masih tak rasa nak buang duit, cari pusat kecantikan yang boleh dipercayai. Ia sangat mudah: tanya rakan dan kenalan, baca ulasan di forum Internet, kaji laman web syarikat yang dipilih. Jika anda melihat bahawa tiada siapa yang tidak jelas, dan pakar pusat bersedia untuk terus terang menjawab semua soalan anda, jangan ragu untuk mendaftar untuk prosedur!